Miercuri, 12 noiembrie 2025, Societatea Antreprenorială Studențească (UNIHUB) organizează, în parteneriat cu Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București, cea de-a VII-a ediție a sesiunii de comunicări științifice studențești pe teme de antreprenoriat: „Antreprenoriat Sustenabil în contextul Industriei 4.0”.

Studenții pasionați de antreprenoriat sunt invitați să își prezinte ideile creative și să discute despre ele cu ceilalți membri ai comunității universitare. Cadre didactice, antreprenori și cercetători vor oferi sprijin studenților UB. Ediția din 2025 a sesiunii de comunicări științifice studențești pe teme de antreprenoriat este organizată în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2025-F-0256-Studenții și absolvenții UB – antreprenori de succes, antraeprenori sustenabili (SMARTBUSINESS).

În cadrul acestui eveniment, sunt așteptate propuneri de prezentări dedicate dezvoltării antreprenoriatului în România, ideilor de afaceri, poveștilor de succes din antreprenoriatul românesc și internațional.

Participanții pot analiza modalități prin care ideile inovatoare pot fi transformate în afaceri de succes, pot oferi exemple de companii care au devenit repere pe piață grație inovațiilor, pot investiga proiecte de antreprenoriat social și pot pune în discuție aspecte ce țin de educația antreprenorială în universități sau diferite aspecte ale interacțiunii dintre universitate și mediul de afaceri.

Participanții pot propune, de asemenea și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample, propuneri de viitoare cercetări sau rezultate ale lucrărilor de licență proprii. Toți participanții vor primi o diplomă de participare. Pentru participarea la acest eveniment nu se percepe nici o taxă.

Temele abordate (fără a se limita la acestea): Antreprenoriatul – oportunitate de carieră pentru studenți; Antreprenoriat și responsabilitate socială; Antreprenoriat,  Inovație și tehnologie; Antreprenoriat educațional, cultural și social; Antreprenoriat medical și pentru sănătate; Promovarea culturii antreprenoriale; Modele de afaceri, transformare digitală și gândire inovatoare; Educația antreprenorială și dezvoltarea durabilă; Elemente de management/marketing la nivelul start-up-urilor; Exemple de bune practici în afaceri.

Recomandări pentru prezentare: Timpul alocat unei prezentări este de maximum 15 minute; prezentarea va cuprinde între 10 și 15 slide-uri; structură recomandată (se personalizează în funcție de specificul temei abordate):

  • Introducere: problema cercetată, justificare/motivația alegerii temei respective,
  • Contextul – 2-3 slide-uri;
  • Cercetarea proprie: analiza literaturii de specialitate, analiza proprie – 5-7 slide-uri;
  • Concluzii – 2-3 slide-uri;
  • Bibliografie 1-2 slide-uri.

Calendar și documente:

10 Noiembrie 2025: ultima zi de înscriere și transmitere prezentare. Astfel, vă invităm să trimiteți propunerile dumneavoastră de participare până pe 10 noiembrie 2025, ora 23:59, folosind formularul disponibil aici. Pe slide-urile prezentării trebuie inclus logo-ul UNIHUB ce poate fi accesat aici și codul proiectului cu ajutorul căruia se desfășoară evenimentul;  codul îl găsiți aici. Documentul în format PowerPoint va fi transmis la adresa unihub@unibuc.ro nu mai târziu de 10 noiembrie 2025.

12 Noiembrie 2025: desfășurarea efectivă a evenimentului. Programul evenimentului va fi comunicat pe email cu o zi înainte.

Pentru informații suplimentare, puteți scrie la adresa: unihub@unibuc.ro.